Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -28%
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 ...
Voir le deal
279.99 €

Possibilité de départ regrettable..

+5
Tiia-Protect
Fetarca
Militarii
Mister-Sinik
Sky-cool
9 participants

Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Possibilité de départ regrettable..

Message  Sky-cool Ven 20 Déc - 17:30

Bonsoir All,

Tout est dit dans mon titre.

Je n'ai plus le goût au jeu de Dofus, ce jeu auquel j'ai tant jouer, et je compte pas le nombre record d'heure passer dessus en + de 6 années.
J'ai pourtant tout essayer..
Que ce soit : ( Hors PVM )
_ Kolizéum. ( Pire que le PvP, tu as 3 persos à mettre en mode busay pour te défendre un minimum ).
_ AvA ( pas test j'avoue, mais pas motivé ).
_ PvP ( Rien qu'un perso coûte trop cher pour être un minimum au niveau des autres ).
_ Aider les autres, j'ai énormement aider, mais trop peu dispo avec les enfants, arrivée pas mal de fois à lâcher les personnes en plein donjon pour l'irl

Voilà, c'est dingue d'être autant attacher a un jeu, mais je fais partie de tous ce beau monde qui à partager avec un grand jeu comme celui là.

J'ai envie de me basé sur l'irl, j'ai 2 voitures qui m'attend " clio et 605 " XD
Ce qui me motive a passer le permis ( oui a 24ans toujours pas, cause d'argent et d'endettement sur les abus de la jeunesse ).
Ayant fini les endettements, le permis est a ma portée.
Puis y'a les enfants, mes fils agée de 3ans et 2ans Timéo et Tylan, que je chéri énormement, même beaucoup trop ^^ ( Papa poule powa !! )

Pour éviter de revenir en jeu, j'aimerais faire un don aux membres affectifs de la guilde avec qui j'ai partager le jeu, ça m'a l'air trop compliqué de vendre tout en euros, puis y me semble que c'est interdit =X

J'ai envie de reprendre la musculation en club et aussi reprendre le foot en salle, ou en club sénior, donc pour ça, au lieu de glander sur l'ordi j'ai des kilomètres à faire pour être au top ^^.
J'ai passer des moments inoubliables avec vous, je me rappel quand Ice m'avait accueilli avec Sinik et Psycho, " Tu fait parti de la famille Sky maintenant " Une phrase que j'oublierais jamais de la part de Ice <3

Je resterez présent sur le forum =) ( et je connecterez pour dire bjr )

Sa va vous semblez abusif, mais j'en es la larme de vous écrire cela, ( c'est qu'un jeu abuse pas U_u ) bah pour moi ça a étais plus qu'un jeu pour moi ! Y'a une histoire dans tous ça.

Sky le magnifique ! ( ou pas )
Je n'aurait pas surpasser Blou, Ice :/ Makeu --> Easy Razz
Mili je t'aime, toujours en contact sur Skype !
Hide et Dihy aussi <3
Bad stop l'amour est dans le près et les feux de l'amour. =) le meilleur sacri du serveur <3 Vive BAD avé le !

J'en oublie beaucoup mais je vais m'en arrêtez là =P
A ma prochaine connexion ça serait pour leguer mes items aux membres affectifs et surtout a ce qui voudrons !

La biz à vous

Votre fidèle Dark Cloudiens Sky








DSL FLEMME DE CORRIGER MES FAUTES --'

Sky-cool
Sky-cool
Extincteur de Crocabulia
Extincteur de Crocabulia

Messages : 189
Date d'inscription : 17/12/2012
Age : 34
Localisation : Nordiste

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Mister-Sinik Ven 20 Déc - 18:49

Bonne continuation dans ta vie, profite en, c'est important.

Peace.
Mister-Sinik
Mister-Sinik
Dégivreur de Tengu Givrefoux
Dégivreur de Tengu Givrefoux

Messages : 417
Date d'inscription : 30/07/2011
Age : 31
Localisation : Bordeaux

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Militarii Sam 21 Déc - 2:56

TABARNAK , mec on a passer de superbe moment vient me voir à Québec mon chou , ta présence va me manquer mon gros patapouf Français <3 .Prend soin de toi et j'espère qu'on pourra se voir un jour Razz , ta été un superbe ami pi tes un mec hyper fou et sympath . Take care bro

ton Milinoob de tabernak

xoxo
Militarii
Militarii
Brûleur d'Abraknyde
Brûleur d'Abraknyde

Messages : 34
Date d'inscription : 23/10/2013
Age : 28
Localisation : Québec

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Sky-cool Sam 21 Déc - 12:37

ça me touche Antho <3 je pense pareil !

Hum pour t'es 5M contacte " Axilya " c'est lui qui a tout mes comptes et je lui ai tout donner, comme c'est mon 1er coup de coeur sur Dofus, sans lui j'en serais pas ou j'en suis =) Bisous bisous !!

Dieu-Sky
Sky-cool
Sky-cool
Extincteur de Crocabulia
Extincteur de Crocabulia

Messages : 189
Date d'inscription : 17/12/2012
Age : 34
Localisation : Nordiste

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Fetarca Sam 21 Déc - 14:07

Sky noooon, pars pas :'(
J'ai adoré jouer avec toi a l'epoque, meme si depuis ton retour, on l'a beaucoup moins fait !
j'espere que dans ta vie IRL tu auras le bonheur que tu mérite en tout cas, et ce fut un plaisir d'avoir joué a tes cotés !

A bientot l'ami Smile

PS : meme si tu m'a pas cité une seule fois dans ton message
Fetarca
Fetarca
Dégivreur de Tengu Givrefoux
Dégivreur de Tengu Givrefoux

Messages : 656
Date d'inscription : 30/08/2011
Age : 31
Localisation : Annecy

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Tiia-Protect Sam 21 Déc - 14:44

Coucou,

Alors je trouve ça dommage, malgré que tu as tout à fait raison de privilégier ta vie IRL,  tu as deux enfants, et pas mal d'objectifs à atteindre, je te souhaite bonne chance, et bonne continuation !

Toi & moi ça fait un deuxième au revoir ... j'aurai voulu t'embetter un petit peu plus Very Happy

Sur-ce Bisouuus !

Tiia-Protect
Destructeur de Piou.

Messages : 22
Date d'inscription : 03/12/2013
Age : 30
Localisation : Sur silvosse !

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Sky-cool Sam 21 Déc - 16:24

T'inquiète pas Feta tu fait partie de mes favoris et tu le sais ! <3
C'est juste eu la flemme de cité tous les gens que j'apprécie ^^
Ont a passer des moments de folies oui c'est sur, je l'oublierais jamais ta ma parole Sad

Oui ParaTiianoob 2 mois de folie par le passé, tu est revenu et moi je part ^^
Merci de me comprendre !

Skyounet
Sky-cool
Sky-cool
Extincteur de Crocabulia
Extincteur de Crocabulia

Messages : 189
Date d'inscription : 17/12/2012
Age : 34
Localisation : Nordiste

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  So-Flip Dim 22 Déc - 10:57

Et bien Sky je te souhaite une belle et heureuse vie. Je t'ai apprécié même saoul à me pomper mes k ^^ quel ivrogne ! . Tu vas me manquer . So'
So-Flip
So-Flip
Pilleur de Dragon Cochon
Pilleur de Dragon Cochon

Messages : 171
Date d'inscription : 22/01/2013
Age : 31
Localisation : 34 Hérault

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  trop-daar Dim 22 Déc - 17:25

UN  SOULARD EN MOINS !!! :'( ++ Skynoubounet  Sad  Sad  Sad  ..
trop-daar
trop-daar
Pilleur de Dragon Cochon
Pilleur de Dragon Cochon

Messages : 160
Date d'inscription : 19/04/2013
Age : 32
Localisation : Monde des 15

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Fetarca Dim 22 Déc - 20:17

Skyounet, c'est un peu moche de demander ca, mais tu crois que tu aurais quelques trucs a me donner en ta mémoire ? Surprised
Fetarca
Fetarca
Dégivreur de Tengu Givrefoux
Dégivreur de Tengu Givrefoux

Messages : 656
Date d'inscription : 30/08/2011
Age : 31
Localisation : Annecy

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Tiia-Protect Lun 23 Déc - 2:28

Raph c'est immonde !! Gros rapace ... heureusement que notre 2éme Raph (MOIIII MEME) rattrape le tout :3

Tiia-Protect
Destructeur de Piou.

Messages : 22
Date d'inscription : 03/12/2013
Age : 30
Localisation : Sur silvosse !

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Dihydrima Lun 23 Déc - 4:19

Ah mon philip, tu me manque deja... Fais attention a Priscilla et tes deux fils. Big heart for big boy's...fais attention a toi et monte la garde pour ta famille, ils sont chanceux de t'avoir. Hesite pas a m'appeler sur skype, on pourra rigoler un peu Wink.

Fais attention a toi et pour la prochaine année, je souhaite santé et bonheur a toi et ta petite famille.

Dihy ton préférée Qc pas comme mililénoub.  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you  I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Dihydrima
Destructeur de Piou.

Messages : 12
Date d'inscription : 24/08/2011
Age : 27

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Fetarca Lun 23 Déc - 11:02

bah la difference c'est que moi si il revient je lui redonne *o*
Fetarca
Fetarca
Dégivreur de Tengu Givrefoux
Dégivreur de Tengu Givrefoux

Messages : 656
Date d'inscription : 30/08/2011
Age : 31
Localisation : Annecy

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Sky-cool Lun 23 Déc - 17:08

Depuis que Raph ( Axilya ) n'est plus avec noum ( en équipe ) lui et moi on sais jamais lâcher, et y vaux carrement mieux que noum, pourtant ta choisi de le suivre lui et vos autres potes, après je peux te comprendre, tu ne l'aime pas pour t'es propres raisons ^^ en tous cas moi sans lui j'aurais pas eu tous ce matériel qui m'a permis de jouer et de gerer des donjons que je croyais infaisable pour ma part.

C'est quelqu'un de très bien si tu apprend à le connaître crois moi, après comme tout le monde, il se defend si ont l'agresse rien de plus logique^^ pas toujours évident de se faire oublier quand ta connu noum X_x

Feta, je t'apprécie énormement, mais malheureusement je peux plus reprendre les items donnés tu comprends, t'imagine ça se fait pas XD

" Lu j'te file tout " - " Lu j'te reprend des trucs pour donner a d'autres " =X
ça lui appartient à présent ^^ c'est ma faute aussi j'aurait du partager avec tout le monde, mais a ce moment là, t'aurait eu une babiole a 2/3m voir 5m max, donc au pire voilà. J'ai choisi de faire qu'un heureux plutôt que donne une merde à tout le monde ^^

C'est à lui qu'appartient mes panos et items maintenant, il va certainement rendre les 5M que devait a Mili, ( si il lui réclame bien sur ) à part ça, je crois qu'il à tout vendu et garder quelques trucs qu'il aura besoin.
Je peux plus rien faire moi lol j'ai désinstallez dofus et j'ai donner mes comptes adresse mail et rep secrète a Axilya pour être sur de pas être re-tentez. ça serait tragique pour moi de re-succomber a un ( jeu :/ ) la vie IRL est beaucoup trop importante et j'veux pas laisser passer ça =)

Bis à la guilde au passage j'vous n'aimes !!! <3

Sky-X
Sky-cool
Sky-cool
Extincteur de Crocabulia
Extincteur de Crocabulia

Messages : 189
Date d'inscription : 17/12/2012
Age : 34
Localisation : Nordiste

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Hideyasu Lun 6 Jan - 21:23

J'arrive en retard mais mieux vaut tard que jamais ! (En réalité j'ai des études trop chargé ...)

Bonne continuation IRL, j'espère que tu ne vas pas regretter ton choix ! Amuse toi bien avec ta famille et essaye de t'entretenir Smile
À une prochaine fois j'espère skynounet <3

Hideyasu
Dresseur de Minotoror
Dresseur de Minotoror

Messages : 146
Date d'inscription : 31/01/2013

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Sky-cool Lun 13 Jan - 20:28

Merci Hidounet :/ vous me manquez tous..
Sky-cool
Sky-cool
Extincteur de Crocabulia
Extincteur de Crocabulia

Messages : 189
Date d'inscription : 17/12/2012
Age : 34
Localisation : Nordiste

Revenir en haut Aller en bas

Possibilité de départ regrettable.. Empty Re: Possibilité de départ regrettable..

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum